onsdag den 10. februar 2010

Min sunde sunde drik

Fik lavet mig en juice i dag...mums, æælsker min juice maskine. Problemet er bare at altid når jeg ammer har jeg bare ikke lyst til noget sundt...hmm. Mens jeg er gravid taber jeg mig og når jeg lige har født er jeg lettere end før jeg blev gravid, fordi jeg kun har lyst til sunde sager og spiser mange gange over dagen, men lidt ad gangen. Så når barnet er født så lever jeg næsten kun af chokolade de første 2-3 mnd, mangler nok energi, som jeg så spiser i form af chokolade.

Så nu har de 3-4 kilo sat sig godt til og hygger sig virklelig og danser tilmed når jeg løber op trapperne her hjemme..

Krig mod choko dellerne og jeg er begyndt at løbe..jepsi depsi. Mig selv. Jeg kan godt! Og en af mine gode gode venninder har lavet et program til mig hvor jeg starter med en kort løbetur, meeeget kort! så nu må vi se hvordan det forløber sig og om dellerne bliver bange og går sin vej.. lets hope :)





MUMS!

4 kommentarer:

Anna Karenina sagde ...

Jona, altså! Vi var meget sammen en gang om ugen for 10 år siden :-)

jóna björg sagde ...

Det her begynder at blive pinligt, men jeg forsår en gang om ugen :) Onsdag. Men jeg har den undskyldning at jeg er meget dårlig til navne, selvom det klinger, men bedre til andsikter. Send mig en mail jonabjorgin@gmail.com... med billede tak ;) Glæder mig at se dig

Eva sagde ...

Tak for din kommentar inden "hos mig". Hyggelig blog, du har, og din drik ser VIIILDT lækker ud. Mine chokodeller er desværre kommet for at blive, tror jeg, men jeg løber nu lidt alligevel.
Du har ret i, at det er skønt at have 4 børn. Det er det, nemlig!

Husmoder sagde ...

Tusind tak for din fine påskegave. Jeg håber I får nogle dejlige fridage.