mandag den 8. februar 2010

Nu må jeg altså tage mig sammen og blogge

Nu kan jeg pludselig ikke skifte over til dansk tastatur, og bliver snart gal af at pröve at finde ud af det, kan godt lave å, men kun sådan et Ö...irriterende. Men håber i bærer med mig med de der ö...indtil jeg finder ud af det.

I week enden har det været 22 mennesker her til Brekis 5 års födselsdag, huha det var gang i den, 20 voksne og 12 börn, og skal jeg fortælle at jeg er nu meget glad for at vi bor i 2 etager, tak ja... værelserne er ovenpå og når börnene havde spist så var de for det meste ovenpå....at "ryste" börneværelset! Jah, det så ud som om det var blevet rystet kraftigt, og Alså, ALT hvad der kunne ligge på gulvet, lå på gulvet. Hvorfor kan börn ikke bare lege, hvorfor skal alt sættes på hovedet og styrtes ud?
Nå men Breki var meget glad og det er det som er det vigtigste...Og at det blev farmand der fik lov til at rydde op :)


Ballonger skal der jo være






Så fik jeg lavet denne her fine VW Beetle kage i blå...som er ynglings farven, og en i grön (overvejede at si at det var börnene der havde pyntet kagen, det er smart når den ikke bliver liige som man havde tænkt ;))



Ooog så skal det blæææses

4 kommentarer:

frkmus.dk sagde ...

Et lidt sent tilykke med din søn.
Og hvor er det en flot kage.

Kh Gitte

Anna Karenina sagde ...

Hej Jona,

En flot blog! Kan du gætte hvem jeg er :-)... Nå, men jeg har faktisk brug for lidt hjælp med min symaskine,kan se at du er den helt rigtige til at hjælpe.

Knus!

jóna björg sagde ...

Tak skal du have :) Hmmm jeg har tænkt og tænkt og pludselig huskede jeg at vi måske var sammen i HG klassen, er det dig?? Er ellers meget nysgærrig.. :)

jóna björg sagde ...

Tak Gitte! Du er faktisk ikke forsinket, han har födselsdag i dag :)