tirsdag den 2. februar 2010

Storm?







Hvor blev storm af? Jeg har hentet min søn fra skole kl 13 og har vi ventet spændt på herr Storm. I eftermidags smed jeg mine 3 af mine børn (utoligt at jeg kan sige det)ud i haven for at få lidt luft og sne i andsigtet, og det var vist den storm..og mine børn var ude imens, at lege i sneen. De kom ind med knall røde æblekinder og friske. I morges var det stllet en sto gravko ved min gade i tilfælde vi ville sne inde..hm. Måske i nat, jeg holder i håbet om at noget spænnende sker. Det er hvertfald stille stille udenfor lige nu og ingen sne der falder ned fra himlen øv..

Men jeg venter spendt til i morgen når jeg vågner, om vi har sneet inde og skal tænde lys, lave kakao og spise boller alle mand hjemme, da det er snefri i skole og job..håb.

Smider nogle billeder ind fra vejret i Fredags, som jeg syntes lød lidt voldsommere end det gjorde idag.

Knus

2 kommentarer:

g u r o sagde ...

Åh, det er deilig med litt ruskete vær og røde barnekinn! :)

Jeg er glad for at du likte posen jeg har laget, og må bare si at jeg gjorde det på den superenkle måten... Jeg har en 90-talls Voksipose, og denne tok jeg trekket av på, og la det direkte på stoffet jeg skulle bruke, og tegnet rundt. Så var det bare å klippe og sy, og feste snorene. Den originale posen har hull der snorene fra dynen kommer ut, men det har jeg ikke laget. Jeg fester bare fine snorer på utsiden, for dynen inni ligger stabilt likevel, har jeg erfart. :)

Er spent på om jeg får laget noen flere, og om noen vil være interessert i å kjøpe... Kanskje blir det en liten nettbutikk etterhvert? Men jeg har ett lite problem (bortsett fra at jeg ikke rekker alt jeg vil rekke, selv om jeg bare har ett barn!) og det er at jeg trolig ikke kan kalle det "Trekk til Voksipose". Hmm, jeg må tenke litt mer på det!

Håper du har en herlig helg!

jóna björg sagde ...

Tusen tusen Takk for det Guro :) nu må jeg brette op erma og starte. og det er en god ide at du prøver at selge dem, blir helt sikkert et hitt, men ja det er spørs med navnet, det må jo ikke hete noget voksi, kanskje bare kjørepose betrekk, så må folk spørre seg til hva slags du har.. Ha kjempe fin helg du også