torsdag den 21. januar 2010

I dag..





har det sået på perler og maling. Alle børn har været hjemme i dag på nær min ældste på som sidder på skolebænken.

vi har hygget med perler, Breki er ikke meget for finmotorik men jeg er imponeret over at han kunne perle en hel swimmingpool, som han sagde det var. Mit bidrag lød på en forårs blomst og en stjerne. Jeg skulle gerne have nogle magneter liggende et sted så kan perleriet pryde min emhætte. Vaka er ikke så stor endnu at hun har tålmodighed til sådan noget, men det kommer nok på et tidspunkt.

Hun har dog haft sig i at male et styk vase og Breki ville absolut min vase også skulle med på billedet. Tror alle kan finde ud af hvem har malet hvilken vase, med højde for farve valg.

Så var det også leget lidt som prins og prinsesse..de er bare yndige

2 kommentarer:

Malene sagde ...

Hej.
Skønne unger du har. Mine drenge elsker også at klæde sig ud.
Kig forbi hos mig hvis du har lyst Maleneshverdage.blogspot.com
Kh. Malene.

jóna björg sagde ...

Det gør jeg.... :)