lørdag den 23. januar 2010

Træt Mor

jeg er træt i dag, sovnede ved 20 tiden men vågnede igen 21.30 og skulle bare absolut op igen, nu endelig hvor børnene sov. Jeg er begyndt at nyde aftenerne, tror jeg er blevet B tybe, sent i seng og sent op. Men efter jeg fik Saga her i september så er min tid om aftenen og jeg nyder det bare, elsker når alle er i seng og jeg er alene i stillheden at sysle noget.

Til tider tror jeg at jeg har et strejf af ADHD, haha, vader fra den ene idé til den anden og så kan det gå en hel dag med at jeg ikke laver noget fordi jeg hopper mellem projekter, stareter på noget og får en ny ide og skal begynde på det også, irriterende. Har for mange idéer og til tider tror jeg at jeg kan lave dem alle på een gang, men nu må jeg se at blive færdig med een ting ad gangen, som den solskins puden jeg begyndte på i går og en flagranke jeg ikke har fået lavet færdig.

Lader følge med hjerterne jeg fik syet før jul og pryder dørhåndtagene i huset (undtagen når min datter hiver dem ned), synes de er så hyggelige at de ikke kom ned med resten af julepyntet.


5 kommentarer:

frkmus.dk sagde ...

Uha hvor har jeg også mange projekter der ligger og venter på at blive lavet færdige...
Og kender kun alt for godt det med at komme for sent i seng, netop fordi man sidder oppe og nyder freden når ungerne er lagt i seng.

kh Gitte

Kardemomme sagde ...

Heisann :))Takk for koselig kommentar på bloggen min! Så nydelige fargeglade hjerter du har..Det er så koselig med sånne fargeklatter rundt omkring i hjemmet!Ser at du har en ganske ny blogg.Håper du trives her :)
ha en fortsatt fin dag! Hilsen Kardemomme :)

frkmus.dk sagde ...

Hej Jona

Det er Korskro marked, ca 15 km fra Esbjerg. Et godt marked og pænt stort. Jeg finder altid en del gode ting der.

Hilsen Gitte

jóna björg sagde ...

Kardemomme: Takk for besøk du også :), ja nu må jeg prøve meg på dansk også :)Trives kjempe bra her jeg..elsker bare alle de flotte kreative bloggs.

Tak Gitte, Øv det er jo i Jylland, men aldrig at vide jeg dukker op en dag :)

KIND BY NATURE sagde ...

Rigtig god blog du har og så må jeg sige - respekt at du har fire børn, godt gået:-)
De er super søde de hjerter der hænger på dørene:-)
God weekend;-)