tirsdag den 19. januar 2010

Turkis og PINK og GUL gul gul

Som sagt her til højre så elsker jeg farver og de forskellige farver kommer i bølger hos mig...turkis har der været i lang tid og er ikke på vej ud, så har jeg haft en lang periode med pink og er jeg stadig ret svag for den.

Min mand...ja, min mand, kom med den geniale idé at spraymale vores gamle egetræs Ikea spejl Pink, altså ikke selve spejlet selvfølgelig men rammen omkring den. Det kom flot ud og lyser det op vores ellers, endnu, ret kedelige entré.

Jeg har i lang tid haft lyst til at købe en troldhasselgren, har set den hos mange og syntes den er så flot og smart måde at hænge ens ynglings julepynt på, dem mine børn absolut ikke skal få fat i. Det gjorde jeg så nu her før jul, vi flyttede nemlig fra en kollegielejlighed i sommers til en 140 m3 rækkehus...og det første jeg tænkte var: vhhuuiiiiiihh al den plads til at fylde op med loppefund og og og :) Nåh nok om det..

Jeg købte som sagt den der gren jeg havde tænkt over i mange år, men når jeg så kom hjem med den var den ligesom ikke sååååuh fed som jeg troede og syntes den var før. Så brun som den er så passede den altså bar' ikk' ind hos mig. ØV..

Men...der var jo noget tilbage af den der PINK spraymaling, så dåsen blev tømt på den ellers kedelige stakkel af en gren og Voila...:)





De utrolig søde muffins fik jeg i julegave fra min søster, hun tog til Boston og de der muffins havde vist mit navn..sagde hun...og det var ganske rigtigt.

Men nu har jeg fået en ny farve på hjernen og det er GUL, såå dejlig gul, gul som solen der skinner om sommeren og gul som mine børns latter. Men jeg troede jeg kun havde 2 ting med farven gul, men når jeg begyndte at kigge rundt var der flere ting end min vesketøjsbalje (det gør vasken lidt hyggeligere) og den her yndige fugl der passer på køkkenrullen:







2 kommentarer:

Leander sagde ...

Super idé at male grenen! Jeg har også for nyligt anskaffet mig en gren og har det også lidt mærkeligt med den der klump rigtig natur der lige pludselig hænger ned fra loftet...

jóna björg sagde ...

ja jeg synes det ser bedre ud i farve, hvertfald her hjemme hos mig :) Jeg kan bare ikke få nok af farver